skip to main
|
skip to sidebar
POKER GECESİ
THERE ARE 3 WAYS TO PLAY JJ..AND THEY'RE ALL WRONG. DB
22 Şubat 2010 Pazartesi
Ivey
Phil Ivey gozunu pota dikmişş
Memo bu turnuvayı yalamamız lazımmm....
Poker gecesiii
hayırlı olsunnn...
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2010
(3)
▼
Şubat
(3)
Ivey
Memo bu turnuvayı yalamamız lazımmm....
Poker gecesiii
Katkıda bulunanlar
Memo
sin